środa, 17 września 2014

Kornel

Hej!
Znowu była z mojej strony chwila ciszy, ale to nie znaczy, że w tym czasie nie robiłam zdjęć ;) Wręcz przeciwnie! Mam tyle nowości, że nie wiem od czego zacząć :P Postanowiłam na początek pokazać Wam najsłodszą sesję, jaką do tej pory robiłam <3 Pozował mi cudowny dwutygodniowy Kornel. (Sesja brzuszkowa jego mamy do obejrzenia TUTAJ ). Dla malucha mieliśmy dwie stylizacje. Pierwsza - groszek, druga - misio. W drugiej się po prostu zakochałam ;) Te cudowne ubranka zrobiła niezwykle uzdolniona kobieta, z którą możecie się skontaktować poprzez jest fanpage KLIK Polecam gorąco!

PS
Przez najbliższe dwa tygodnie znowu będzie cisza, bo w końcu wyjeżdżam na wakacje <3 Także do usłyszenia w październiku! :)

Zapraszam na mój Fanpage - inkaasFoto i fanpage autorki ubranek Menka








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz