sobota, 24 stycznia 2015

Warsztaty fotograficzne w Sielskiej Zagrodzie


Hej :)
Aż wstyd się przyznać, że mam zdjęcia, które nie ujrzały jeszcze  światła dziennego i przeleżały ponad pół roku na dysku całkowicie nietknięte! Niestety, ale ciągle coś wypadało i ciągle zapomniałam Wam ich pokazać :( Na szczęście i na nie przyszła pora :)

Zacznijmy jednak od początku ;) 31 maja miałam przyjemność uczestniczyć w dwuetapowych warsztatach fotograficznych organizowanych przez grunwald studio oraz notopstryk.pl, którzy do spotkania zaprosili Jakuba Kaźmierzyka. Zajęcia odbyły się w Sielskiej Zagrodzie W Kiełczowie. Nawet nie wiedziałam, że takie cudowne miejsce jest tak blisko Wrocławia! Zdecydowanie polecam szczególnie na niedzielne słoneczne popołudnie :)
Pierwsza część była ściśle teoretyczna - opowieści na temat aparatu, ustawień itp. Druga, jak dla mnie o wiele fajniejsza, czyli plener :D Ogólnym tematem całych warsztatów była fotografia portretowa z wykorzystaniem lamp błyskowych, które przenoszą TTL i HSS. Do dyspozycji mieliśmy dwie agencyjne modelki, które znakomicie się spisały. Co było oczywiście wielkim plusem warsztatów. Jednak duża liczba uczestników (około 30 osób na dwie modelki i dwie testowane lampy) pozwoliła każdemu na wykonanie zaledwie kilku ujęć ściśle warsztatowych. Jednak wiadomo, nikt nie tracił czasu na czekanie na swoją kolej i każdy próbował zrobić chociaż przypadkowe dobre ujęcie :) Poniżej kilka moich efektów :)
Pierwsze 3 zdjęcia to efekt pracy z lampą, kolejne zrobione przy świetle zastanym, a dwa ostatnie pokazują, jak wygląda praca z modelką na warsztatach :P












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz