wtorek, 3 czerwca 2014

Warsztaty fotograficzne "Spotkanie z mistrzem"

Hej!
Musicie mi wybaczyć, ale zbliża się koniec semestru, a co za tym idzie pełno sprawozdań, projektów do oddania oraz egzaminów do zaliczenia ;) Stąd, można powiedzieć, mały zastój na blogu. 
Dzisiaj przedstawię Wam kilka ujęć zrobionych podczas warsztatów fotograficznych "spotkanie z mistrzem" organizowanym przez Fujifilm, które odbyły się już jakiś czas temu, bo 16.05.14 r. ;) Naszymi mistrzami podczas zajęć byli: Tomasz Lazar - znakomity fotograf specjalizujący się w fotografii ulicznej i reportażowej (poprzednią relację z warsztatów z nim możecie zobaczyć tutaj - klik ), Filip Ćwik - geniusz w fotografii portretowej oraz Alex Lambrechts - genialny fotograf pochodzący z Londynu, który budzi podziw szczególnie za niekonwencjonalne podejście do fotografii oraz za sposób wykonywania zdjęć. Podczas zajęć każdy z uczestników mógł wybrać mistrza, z którym będzie pracować i ja trafiłam "pod skrzydła" Alexa ;)
Co prawda plener nie trwał długo, a Alex przede wszystkim chciał nam pokazać na czym polega technika panoramowania oraz jak sfotografować niecodzienne widoki na ulicy - w naszym przypadku pani na szczudłach ;) Tym razem z warsztatów wyniosłam więcej wiedzy teoretycznej, niż gotowych fotografii, co mnie również cieszy :)
Jeżeli chodzi o typowe sesje zdjęciowe musicie niestety poczekać mniej więcej do końca czerwca, ponieważ teraz nie wyrobię się z obróbką :(

Pozdrawiam i przypominam o moim instagramie ;) inkaas_













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz