czwartek, 22 maja 2014

Kluska polska


Hej :)
Dzisiaj post troszkę innego typu. Ma on formę relacji z konkursu wraz z kilkoma zdjęciami ;)

Jakiś czas temu wzięłam udział w Ogólnopolskim Konkursie Fotografii Studenckiej organizowanym przez Niezależne Zrzeszenie Studentów (OKFS Wrocław). Jest to coroczny konkurs, który z roku na rok przyciąga coraz więcej fanów fotografii. W tym roku motywem przewodnim konkursu był kolor, podzielony na kategorie: "kolory życia", "energia spojrzenia" oraz "barwy nocy". Konkurs w początkowej fazie rozgrywany jest w największych miastach Polski, a dopiero na końcu zdjęcia rozpatrywane są w kategorii ogólnokrajowej. 
Jakie było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że moje zdjęcie wygrało we Wrocławiu w kategorii "kolory życia" za zdjęcie pt. "Kluska Polska"! 



Kompletnie się tego nie spodziewałam, przez co nie pojawiłam się nawet na gali finałowej ;) 
W ramach nagrody ze zwycięskich oraz wyróżnionych zdjęć stworzono wernisaż, który znajdował się w holu Dworca Głównego we Wrocławiu! Tego oczywiście już nie mogłam przegapić ;)


Z powodu mojej nieobecności na gali nagrodę odebrałam w późniejszym terminie ;) Jak widać składała się ona z samych praktycznych rzeczy: kilka czasopism fotograficznych, kurs Photoshop'a oraz Coreldraw, a także genialny kubek termiczny w kształcie obiektywu :D


Nie ukrywam, że dało mi to "kopa" do działania i zmotywowało do jeszcze większej pracy nad moją techniką fotograficzną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz